Mesterséges intelligencia juttatta el 290 ezer településre a Topshopot

A brit Topshop divatmárka termékei ezentúl - a Zalandóval összeköttetésben - Európa-szerte elérhetővé váltak.
Az együttműködés bejelentésére az angol modellt, Cara Delevigne-t kérték fel, aki számtalan különböző reklámszpotban kísérelte meg kiejteni a városok nevét, ahol a Topshop termékei mostantól elérhetővé válnak.
Az egyes országokra szabott reklámszpotok mellett egy automatizmus segítségével további 290 ezer szpotot hoztak létre, amelyeket az egyes városok nevére szabtak.
Ezeket a Facebook Targeting segítségével jelenítették meg azoknak a felhasználóknak, akik az adott várost állították be a lakhelyükként a közösségi oldalon.
A szpotokat 180 millióan látták, ebből mintegy 40 százalék az egyes felhasználók továbbosztásának köszönhetően.
Galambos Dániel